sobota, 24 stycznia 2015

Tajlandia: Bangkok 2




W drugi dzień Świąt postanowiłem zabrać Pawła do oceanarium i przedstawić mu znajomych...













































































































































































































































Ciekawe czy zauważycie prawidłowość, kiedy jedne dziewczyny uśmiechają się bardziej, a inne mniej...

































Pokazaliśmy mu z Pawciem gdzie go mamy!


Wiadomo!














Tajger Woods to mi kije golfowe nosił...








Wspólne zdjęcie z Yao Mingiem!...



















"Pozdrowienia do więzienia" krzyczał Paweł...
















Spytałem ją co ona taka ciekawska?!







































1 komentarz:

  1. Podziwiam Twoją cierpliwość jeśli chodzi o podróże z tym długopisem :) Ja sam mam ulubiony długopis Cosmo, ale nie próbowałem jeszcze jeździć z nim na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń